16 februarie 2011


Faith Hill - Breathe....

16 comentarii:

  1. Stii ca imi plac ... nu are rost sa spun nimic ...

    P.S.:Imi plac :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Ooo daa..chiar nu are rost sa mai spui ceva ...

    P.S. Serios?? hmm nici nu as fi banuit :P:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Bine ... spun ... IMI PLAC MUUULT

    P.S.: serios ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Vezi..nu a durut deloc :P

    P.S. Bine zambilici,acum te cred , nu mai am nici un dubiu ...clar iti plac :P ...apusurile ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu a durut ... deloc ;)

    P.S.:da, imi plac apusurile ;) smiley ... ^_^

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma bucur ca nu te-a durut :)

    P.S.Felicitari pentru minunatul curaj de a recunoaste :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Desi adevarul doare (asa se spune), a fost ok de data asta :D
    P.S.: Mi-ai dat curaj ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. A fost un adevar..frumos :)

    P.S. Hmm uite ca mai sunt buna de ceva ... ma bucur sincer pentru ca ai prins curaj !

    RăspundețiȘtergere
  9. este un adevar frumos ;)

    P.S.: Si ce alte calitati mai ai? :">

    RăspundețiȘtergere
  10. Tocmai pentru ca este frumos..nu avea cum sa te doara :)

    P.S. Mai am ,dar mai tin si pentru mine ..curiosule:P

    RăspundețiȘtergere
  11. Corect ... si logic in acelai timp ;)

    P.S.: Fie ... pastreaza aura de mister ;)

    RăspundețiȘtergere
  12. Am stiut eu ca asa este :)

    P.S. Pastrez ...are mai mult farmec un iz de mister !:)

    RăspundețiȘtergere
  13. Sunt intrigat in continuare ... stii prea multe ... despre mine :P

    P.S.: Are farmec, cu siguranta ;)

    RăspundețiȘtergere
  14. Hmm si te deranjeaza acest aspect??:P:D

    P.S. :) Foarte mult farmec ..si trezeste curiozitatea ! :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Nu, nu ma deranjeaza, ma intriga ... o sa vreau sa stiu si eu mai multe despre tine :P

    P.S.:Trezeste curiozitatea ... muulltttt ... imi place ;)

    RăspundețiȘtergere
  16. Daca nu te sperie si doar te intriga..e de bine:))

    P.S. Stiu..foarte mult.... e bine daca iti place:D

    RăspundețiȘtergere