24 noiembrie 2011

Punctulete....



FAITH HILL - It matters to me
   
  Asculta  mai multe  audio   diverse

26 de comentarii:

  1. Deci..stai bine cu vederea :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Deci ...ma pot uita in sufletul tau cu precizie 98% !

    RăspundețiȘtergere
  3. Deci ...ma indoiesc,dar imi place increderea ta:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Deci....nu am provoca ..:)))) ai fi uimit de ce as putea spune despre tarie ..:P

    RăspundețiȘtergere
  5. Tu aduci sampania, eu taria !
    ps.scoate verificarea cu litere ca ma iau nerviiii !

    RăspundețiȘtergere
  6. Vreo preferinta la sampanie ??

    Opaaa si cum te manifesti cand te ia cu nerviiii???:D

    RăspundețiȘtergere
  7. Opaaa , atunci trebuie sa stau la distanta de tine cand te apuca nervii..nu de alta dar ar fi pacat ca din blonda....sa mi se spuna altfel ....

    Hmm nu ai gusturi rele deloc... ma voi conforma..sampanie de cirese..si??altceva??

    RăspundețiȘtergere
  8. Hmm si indraznet , nu gluma :) Nu stiu daca ai face fata la ..."totul "..pachetul este complex:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Hmmm ultimile cuvintele imi dau cu virgula...3 ani de ...???

    RăspundețiȘtergere
  10. De...de....de...nu pot sa zic ! :)))

    RăspundețiȘtergere
  11. De..de...de..de ce nu poti sa zici ??:)...nu de alta doar ca....hmmmmmm.....

    RăspundețiȘtergere
  12. Acum poti sa aprinzi o tigara ! :)))

    RăspundețiȘtergere
  13. Nu fumez, dar o aprind dupa ce imi spui cum e cu cei 3.... si crede-ma nu intreb aiurea..:)

    RăspundețiȘtergere
  14. Pachetul complet poate fi onorat in 3 ani !

    RăspundețiȘtergere
  15. Aha....bun ...acum rasuflu usurata..:)si am retinut aspectul ...:))

    RăspundețiȘtergere
  16. Cine vrea să ajungă ma vise mai repede....poate număra rațele...:)

    RăspundețiȘtergere