14 ianuarie 2013

Transparenta...

Melody Gardot  - Deep Within The Corners Of My Mind
    
  Asculta  mai multe  audio   diverse

26 de comentarii:

  1. cascada ca-cascada ;), da fata asta e grozava; cand am descoperit-o am ramas impresionat de glasul ei...
    faine fotografii, faine muzichii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar este grozavă!! Ador vocea ei :)
      Mulțam mumos și mă bucur că ți-a plăcut ;)
      Aaaa...îți las și un bonus :)..este o melodie ce îmi place mult ....
      http://youtu.be/fdKrUiUcEqw

      Ștergere
  2. daaa... faina si asta...
    fata asta canta ca si cum ar vorbi, fara niciun efort, fara nicio nota falsa...

    RăspundețiȘtergere
  3. ....cântă din suflet pentru suflet :) și pentru acest lucru....este specială ;)

    RăspundețiȘtergere

  4. Poate sunt eu bolnav, dar in poza 2 vad o silueta feminina, care e goala, logic! :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. sa fie vara si eu sa fiu acolo, sub cascada ... :)...da

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hmm, dar iarna ce are Marius??:)

      Ștergere
    2. merge iarna, dar nu sub cascada, nu vreau sa ma metamorfozez într-o statuie de gheata :P

      Ștergere
  6. neeee, nu ai reuși să te transformi într-o statuie de gheață :), ai o inimioară ce bate :P ...aaa, dar dacă ai și ceva stimulente ...cum ar fi o cafeluță fierbinte , un Jack Daniel's ori un coniac ;)....și o companie plăcută, cred că se mai încălzește atmosfera ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hmmm ... privind din unghiul asta deja cascada pare mult mai fierbinte decat am crezut :) bun ...adjudecat ;)

      Ștergere
    2. am știut eu, că așa o să fie mai tentat și că o să îți placă ;)

      Ștergere
    3. stii prea cine ce imi place ;)

      Ștergere
    4. nu degeaba am stat de vorbă cu Amoru' ;) ....mi-a zis tot :P

      Ștergere
    5. asta e problema cu amoru' ... vorbeste mult dar nu face nimic ... :)

      Ștergere
    6. hmm, am crezut că face ..ținând cont de ultima regăsire;)

      Ștergere
    7. ne-am regasit ... am retrait amintiri ... am si vorbit ... si ... cam atat >_^

      Ștergere
    8. ah, iar mă bagi în ședință cu Amoru' :)...am să îl cert , face treabă doar pe jumătate :)

      Ștergere
    9. bine macar ca mai vine pe la sedinte ... tare mai seamana amoru' asta cu politicienii :))

      Ștergere
    10. vine, vine :)...hmm, cred că ai dreptate...aduce cu politicienii:))...oare dacă îl mituim , or fi șanse mai mari să rezolve ceva problemuțe :)))

      Ștergere
    11. pai cred ca asta ar fi solutia finala ;)

      Ștergere
    12. ufff, dar nu îmi place așa ..cu mită:(.....și totuși, oare cât ar cere ?hmmm:)

      Ștergere
    13. ii dam cat cere ... si ii facem flagrant ...il santajam si scoatem tot inapoi :))) ... sa se mai joace el cu inimile cui nu trebuie :)

      Ștergere
    14. e cam scump Amoru' :)...trebuie să ne pregătim cu grijă:)
      am un feeling ...o să se țină bine , nu o să cedeze așa ușor :)

      Ștergere
    15. putem fi convingatori cand vrem ... :P

      Ștergere
    16. putem, putem...suntem cei mai convingători atunci când ne dorim acest lucru :)
      deși îmi plac ședințele cu Amoru' , recunosc că nu se lasă ușor și îi cam place să se joace :)

      Ștergere