17 iunie 2013

de dor...

18 comentarii:

  1. ... de dor (doar) de clipe la malul marii ... poate in septembrie daca tine vremea cu mine ... :)

    RăspundețiȘtergere
  2. :)...ufff și ce dor :), deși o văd în fiecare zi :)
    hmm..cred că o să ai noroc :), vremea o să țină cu tine ;)..cu siguranță pune o vorbă bună Timpul ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa vedem, elementele naturii nu prea au tinut cu mine in ultimul timp :)

      Ștergere
  3. eeee...am eu un feeling , că o să țină cu tine ;)...și nu prea mă înșel :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ei bine sa nu te inseli :p am nevoie de o pauza ... :) epica?

      Ștergere
  4. :)hmm..bine , pentru tine încerc să pun o vorbă bună la vreme :P sper să îmi iasă :)
    mmm, epică zici ...nu sună rău ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. :))) ooo daaa...cafeluță, coniac și un fum scrie pe tine :))

    RăspundețiȘtergere
  6. :) yep...de acolo nu le poți scoate așa ușor :P

    RăspundețiȘtergere
  7. ca întotdeauna ;)...nu mă miră ;)

    RăspundețiȘtergere
  8. Pune și un zâmbet lângă dorul ăsta, ca să devină totul pozitiv. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) este pozitiv doru .....mai ales că o văd în fiecare zi ;)

      Ștergere
    2. Dacă o vezi în fiecare zi... îmi închipui că Doru e foarte pozitiv! :)))

      Ștergere
  9. hahaha...eram convinsă că așa îmi vei răspunde :P
    doru' este pozitiv în mare parte , dar uneori devine și el tristuț :P...este ca vremea :)...capricios :))

    RăspundețiȘtergere