16 decembrie 2013

dor de alb...





Russell Allen and Jorn Lande - When time doesn't heal
    
  Asculta  mai multe  audio   diverse

21 de comentarii:

  1. dacă vine la tine prima dată, să îmi trimiți și mie , plssssss:)...la ce dor nebun de alb am :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Aşa am să fac.
    Fotogarafiez Luna deocamdată! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mmm:), frumos....Luna este minunată..și te poate vrăji ;)

      Ștergere
  3. Zvonurile sunt că va veni zăpada incepând cu 15.01....Aşa am auzit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. așa știam și eu :), deși la mal de mare vine mai greu , în general ...

      Ștergere
  4. Marea îmi place caldă su îngheţată!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eu o ador în orice anotimp :), deși o iubesc iarna:)

      Ștergere
  5. Sunt dispus să aştept! Mi-aş dori să văd marea iarna!

    RăspundețiȘtergere
  6. iti recomand din inima sa poti vedea marea iarna...dar sa fie intr-o iarna alba:) este dementiala:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Hai ca vine zapada in februarie precis! Numai sa nu vina odata cu viscolul. :))

    RăspundețiȘtergere
  8. ah, Cristi sper să ai gurița aurită :)...îmi este foarte dor de ea :)
    ufff..acum , chiar și cu viscol și tot îmi este dor de ea :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Răspunsuri
    1. :) hmm , după ce am ieșit din codul roșu am trecut in cod....alb :)...și îmi place acest cod ;)
      pe la tine cum mai este ??

      Ștergere
    2. Idem, dar pe galben, nu pe roşu!

      Ștergere
  10. Stii sentimentul ala de bucurie ca e iarna si frig??? Eu nu-l am!!! :)))

    RăspundețiȘtergere
  11. :))) hmm, să înțeleg că nu ești fan " iarnă"???:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt nascut iarna, n-am probleme cu frigul, doar ca nu e chiar anotimpul meu preferat...

      Ștergere
  12. :) hmm, cred că este o problemă de ..nuanță :)))...poate că nu ți-a "arătat" nimeni cum să privești iarna din mai multe puncte de vedere :))..
    glumesc :)...acum na, fiecare cu anotimpul lui/ei preferat :)

    RăspundețiȘtergere