8 iunie 2014

...


Edguy - Scarlet Rose
    
  Asculta  mai multe  audio   diverse

26 de comentarii:

  1. Ce frumoasă e muzica, acesta și alta, care îți place ție...ca o ademenire. Mai stau să ascult.... :-)

    RăspundețiȘtergere
  2. :) mă bucur foarte mult ,dacă muzica ce îmi este aproape de suflet îți place :)
    poți să stai și să asculți cât dorești ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. urmărind firul apei descoperi mistere...secrete ce pot fi frumoase sau dureroase...

    RăspundețiȘtergere
  4. așa este ...ai mare dreptate ...

    RăspundețiȘtergere
  5. Răspunsuri
    1. Ca si sufletul :)

      As avea si eu o sugestie, nu sunt familiarizat cu blogger, nici nu mai stiu pe unde am comentat si nu primesc pe mail eventuale comentarii mai recente, pentru ca de curand m-am prins ce ar trebui sa bifez ca sa primesc. Vroiam sa punctez asta ca sa nu-mi fie luata ca o impolitete... pentru ca nu stiu daca am primit vreun comentariu. Mai ales ca aici nu exista o sectiune de comentarii recente. Scuze. :)

      Ștergere
  6. ohoo...mai ales ca și sufletul :)...acolo , cred că poți găsi mai multe punctulețe :P
    nu-i bai ..eu acușica m-am apucat să îți răspund :) so..nu cred că ai pierdut niciun răspuns :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu stiu :) am comentat in mai multe locuri :) pana m-am prins ce si cum...sper sa nu fi pierdut si daca da, as pierde, cred ca pot conta pe tine sa ma anunti :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Mda, deci toate au "Comentariul dvs. va fi vizibil după aprobare." :) Eu le las la liber :) :) :) ce atatea aprobari...ca doar suntem oameni maturi, nu postam numai gunoaie :)

    RăspundețiȘtergere
  9. gata :) eu am răspuns la toate :)

    RăspundețiȘtergere
  10. :) :) Oi fi raspuns tu la toate, dar eu nu mai stiu care sunt alea toate :) asa ca astept un pic de ajutor :) sau cel putin de intelegere cum ca nu mai raspund la cele pe care nu le stiu :)

    RăspundețiȘtergere
  11. mda, mi-am gresit si profilul aici e un bolovan, ca de obicei, nu un bolvan, am corectat :)

    RăspundețiȘtergere
  12. acușica dau o mână de ajutor , stai numa' să îmi usuc și eu pletele :P :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Si tu???? Asta fac si eu :) :) :) dar am cam chelit, recunosc :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. yep :) se pare că și eu :)) hmm, ce ne-am sincronizat :)))
      hmm, cât despre chelit ..mai am ceva până când o să chelesc :)))

      Ștergere
  14. so...habar nu am ce are că nu îți pot trimite link-urile unde ai comentat ..prin urmare ..o să îți las doar indiciile ..și când ai timp cauți singurel dacă mai dorești :)
    avem așa : în 9 martie 2013 ..postarea : petale
    28 iulie 2013 la postarea : tremurând
    15 decembrie 2013 la postarea de la munte ..

    RăspundețiȘtergere
  15. Este suficient.... PETALE, TREMURAND, LA MUNTE :) :) :) raspund aici :) intrebare: ti-ai uscat pleata? ca eu nu... :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Deci ma seci..... "Comentariul dvs. va fi vizibil după aprobare." la mine e la liber, doar o adunare face diferenta :) Crezi ca as posta ceva fie imoral, fie ilegal sau care ingrasa???? :P

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hahaha :)) am reușit deja să te sec ?? ah, ce bună îs :)))
      gata , cred că am rezolvat " problema " :)))

      Ștergere
  17. :))) ca un cod :petale ..tremurând ..de la munte :P
    aproape uscată :)) mai am ceva lucru la ea :)))

    RăspundețiȘtergere
  18. păi să te las să usuci :))..nu de alta , dar nu vreau să te prindă vreo răceală în preajma Crăciunului :P

    RăspundețiȘtergere
  19. raceala nu :P asta clar :) m-am uscat cum s-ar zice...

    RăspundețiȘtergere