17 februarie 2017

frumos....


12 comentarii:

  1. Frumos, trist si deosebit in acelasi timp...

    RăspundețiȘtergere
  2. Il uitase-m...
    Tot asa cum cineva a uitat apusurile mele și, implicit, pe mine ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. auci :) recunosc ..sunt vinovată :)
    voi încerca să nu mai uit clipele ce îmi oferă zâmbete și bucurie :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bun: între timp am devenit o oază - dar asta nu știam... :)

      Ștergere
    2. nu-i bai ...ai aflat acum :P

      Ștergere
    3. perfect :), so...ia-mă de mijloc , prinde-mă de mână ..să începem dansul :P
      ah, vezi să nu mă calci :P :))

      Ștergere
    4. mmm, cu cafeluța nu glumim niciodată :)
      se primește oricând :)

      Ștergere
    5. întotdeauna :) așa îi simți aroma ..

      Ștergere