4 decembrie 2018

Așteptând...


3 comentarii:

  1. Pare puțin trist, dar e tare drăguț cățelul!

    Aștepta să-i dai ceva de mâncare? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu era tristuț, un pic “obosit”...ne-am jucat un pic prin zăpadă :).
    Daaa...chiar aștepta de mâncărică, și nu m-a lăsat inimioara, i-am cumpărat un ...piept de pui :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper că era bine preparat pieptul de pui, să nu-i fi făcut vreo indigestie. :D

      În seara asta m-a așteptat și pe mine "Fetița", cum îmi place mie să-i spun cățelușei "mele", și i-am dat o bucată de salam și o bucățică de brânză, care îmi rămăseseră de aseară.
      Fetița este o cățelușă negru cu alb, simpatică foc, și care mereu mă așteaptă să-i dau câte ceva de mâncare, dar care îmi și face mari demonstrații de dragoste. Totul este să fiu suficient de atent încât să nu o las să se urce cu picioarele pe mine atunci când sunt cu hainele de stradă.

      Ștergere