11 martie 2011

The line...


Jewel -Foolish Games
   
  Asculta  mai multe  audio   diverse

18 comentarii:

  1. Yep..a fost o furtuna uratica, insa a meritat .dincolo de linie...peisajul a fost minunat !

    RăspundețiȘtergere
  2. Banuiesc ca a fost fara tunete si fulgere, deoarece erai ... departe ;) ... sau ma insel ? ^_^

    RăspundețiȘtergere
  3. Yep..eram departe, insa le-am auzit si vazut..si hmm, doar stii ca nu ma prea impac cu ele :D :)

    RăspundețiȘtergere
  4. am inteles ... le-ai admirat din departare si apoi ai intrat la adapost ;) ... nu intentionam sa par rautacios :(

    RăspundețiȘtergere
  5. corect.:) dar nici nu am luat-o ca pe o rautate..:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Atunci nu pot decat sa ma bucur ca bucuria mea te bucura ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu as fi mers sa ating... linia. As fi mers o viata, cred. Ca spre Mecca lu' Macedonski. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. @drstoica:Sincer ...cred ca as fi mers sa ating linia , desi am o mica teama de tunete si fulgere, insa acest aspect nu a depins de mine ..ce sa faci cand ai un capitan .:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Yeeee ,Marius suntem doi ...bucurosi :P

    RăspundețiȘtergere
  10. Preia comanda, Crisa, si cucereste linia orizontului, ca-i prea frumoasa de data asta! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. @drstoica:In general , preiau comanda , dar atunci nu puteam sa ma bat cu capitanu' ..oricum sa stii ca am ajuns aceea linie si a fost ..de neuitat :)

    RăspundețiȘtergere