13 martie 2013

Fără cuvinte.....


12 comentarii:

  1. Emoționant, de fiecare dată ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ....este din suflet ..și întotdeauna o să fie emoționant ...

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. yep :)... te cuprind fiorii de la primele acorduri ...

      Ștergere
  3. da ... fara cuvinte ... ^_^ sublim e prea putin spus :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) ai dreptate ..sublim , e prea puțin spus ...
      ....so, se pare că ai găsit Timpul :)...bine ai revenit , Marius ;)

      Ștergere
    2. nu pot spune ca am fot plecat ... definitiv ... dr, da timpul e o problema ...ma bucur sa te revad ...

      Ștergere
  4. știu că nu ai plecat definitiv :).....ehee, timpul o problemă?? mmm , să nu îmi spui că trebuie să fac ședințe , atât cu Amoru' cât și cu Timpul ...nu de alta , dar mă pui la grele încercări:)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D ... stiu ca iti plac provocarile ... deci .. .sedinta de partid ... sau de comitet ;)

      Ștergere
  5. îmi plac , cei drept :)...dar am ceva de furcă cu ele ...și nu știu dacă , acum aș putea ține o ședință cu ele :)))...aaaa, de comitet ....pare mai intimă , decât una de partid :)))

    RăspundețiȘtergere
  6. http://www.youtube.com/watch?v=wUOaZZ_vLoM

    RăspundețiȘtergere