17 decembrie 2018

Clipe...



5 comentarii:

  1. Ca o explozie care a aruncat frânturi de nori. Ca o explozie care a spart timpul în clipe, cum bine ți-ai intitulat fotografia.
    Printre frânturile de nori am găsit capul unui Moș Crăciun, dar și un fel de rechin, încercând să prindă o vietate mai mică (parcă ar fi un pește-balon). N-am cercetat mai departe.

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos :)...mi-a plăcut cum ai spus “o explozie care a spart timpul în clipe” . Drăguț...uite ce pot face nori și a noastră imaginație :)...eu m-am dus spre partea romantică...am zărit un sărut...sărutul luminii cu norișorii...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am mai descoperit capul lui Eol, zeul vânturilor. :D
      Dar și tu ai dreptate, sărutul luminii (eu aș spune al soarelui) cu norii. Doar că nu se mai potrivește cu numele fotografiei, zic eu.

      Iată și o melodie frumoasă.
      https://youtu.be/MHioIlbnS_A
      De gustibus...

      Ștergere
  3. Mulțam fain de melodie :) este una din preferatele mele :) ...m-ai nimerit ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-am știut.
      Am nimerit peste ea întâmplător, ascultând muzică. Dar și mie îmi place (o știam de multă vreme) și de aceea ți-am oferit-o.

      Ștergere