5 martie 2019

Apus de primăvară...



5 comentarii:

  1. Hai sa o vezi life la Open Air Blues Festival Brezoi, pe 18 iulie ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da?? Nu am știut că o să vină :) sună tentant :)...îmi place cum cântă :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Si nu arata rau deloc :D
    Eu m-am lipit de un bilet, o sa port palarie de pai...da-mi un cot daca ajungi in multime, am sa stiu ca e de la tine :)

    Nu stiu de ce de erori google, nu mai primesc comentariile pe email chiar daca am setat asta...

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar nu arată:), iar vocea este senzațională:)
    Aaa, drăguț :) sună bine cu pălăria de paie ...o căpiță și voie bună ;) ...dacă ajung dau un cot :)
    Mda...nu prea mă pricep eu ...recunosc că eu am trecut pe WorldPress...și pare ok, momentan :)

    P.S. Ce îți mai face băiatul ?:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce sa faca e bine multumesc! E mare acum cu muschi pe el, a luat permisul auto, urmeaza examenul de bacalaureat.
    Facebook sau email nu ai? ... poate iti trimit o poza si sa nu fie nevoie sa mai aprobi comentariul :D

    RăspundețiȘtergere