2 ianuarie 2019

Focul...




6 comentarii:

  1. https://youtu.be/1clceOa62BQ

    Despre fotografie ce să spun, că-i focul și balaurul ce-l păzește, zburând deasupra lui? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmm, mă surprinzi plăcut, Călin :) Derdian...interesant :)
    Cât despre fotografie :)...ai “zărit” bine din mica mea poveste :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Să nu râzi de mine. Este pentru prima dată că ascult această formație, iar asta doar datorită "propunerii" venite pe YouTube în urma ascultării melodiei de la tine. Dar mi-a plăcut cum sună, așa că...
      Nu uita, versurile nu-mi spun nimic, pentru că nu știu limba engleză.

      Ștergere

  3. Nu am râs de tine, am spus doar că m-ai surprins plăcut prin prisma melodiei atașate:). Versurile sunt despre un el...o ea...un zbor...un răsărit și ceva tristețe...
    Cumva știi că a fost pe genul meu :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Fix la Laura Stoica m-am gandit. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Haha...și eu m-am gândit la ea :), dar am ales altceva :)

    RăspundețiȘtergere