27 februarie 2019

Aromă de primăvară...



7 comentarii:

  1. Îmi place că, nici n-au înflorit cu adevărat ghioceii și tu ai ajuns deja la bujori. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt de anul trecut, dar mi-am adus aminte de ei și de parfumul lor și m-am gândit că, așa o să vină primăvara mai repede :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă gândeam că te-a supărat Fosile și ai vrut să-i faci în ciudă. :D

      Ștergere
  3. Nope, nu am de ce să mă supăr pe el...are dreptate:), după iarnă vine primăvara cu alaiul ei de flori...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar nu ai pentru ce să te superi, căci este un băiat tare fain. Eu doar am glumit.

      Ștergere
  4. Probabil, nu îl cunosc, dar te cred pe cuvânt :)
    Știu că ai glumit :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Vreau eu să scap de iarnă, dar nu să sar direct în mai.
    Faini bujorii!
    Vă mulţumesc, ambilor , pentru apreciere!

    RăspundețiȘtergere