29 noiembrie 2018

Azi sunt timid...




4 comentarii:

  1. Da:) și mi-a luat mult să îl fotografiez. Când îl priveam și încercam să vorbesc cu el...apărea timiditatea lui și întorcea capul, iar când nu mă uitam la el ...imediat mă privea :). Ce să fac ...am avut o poveste :)
    Cred că i-au plăcut ochii mei verzi :)...glumesc :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un cântec de demult spunea ceva de genul "ochii verzi niciodată să nu-i crezi". :D
      Dar acum stau și mă gândesc. Poate că lui îi plac ochii albaștri, precum unii husky. :D

      Cred eu că fiecare fotografie are o poveste, doar ca nu vrei să ne-o spui. :P

      Ștergere
  2. Ha:), da cunosc această vorbă despre ochii verzi. În apărarea mea ...se pune dacă am și nuanțe de căprui ??
    Aaa bună...nu m-am gândit:)...o să îl întreb, când îl voi mai zări ..dacă îi plac ochii albaștri :).

    Cam așa este și chiar dacă nu toate sunt perfecte...îmi plac imperfectiunile din ele, tocmai pentru că au o poveste....

    RăspundețiȘtergere