30 noiembrie 2018

Când inima bate...



8 comentarii:

  1. Interesant titlul și sigur vedem lucruri diferit privind fotografia ta.
    Iar melodia... să știi că este prima dată când o aud. Foarte frumoasă. Dar să știi, dacă o auzeam din întâmplare, pe radio, nu aș fi putut să i-o atribui lui Beethoven. Pare atât de modernă, de nouă...

    RăspundețiȘtergere
  2. Cred că am avut dreptate, compozitorulmelodiei este controversat și pe YouTube, dar nu am reușit să aflu exact cine este. Mai "sap".

    RăspundețiȘtergere
  3. Hmm, ce vezi tu în fotografia mea??
    Uite ce sună a Brethoven..și ai recunoaște sigur :)...acorduri dragi mie
    https://youtu.be/_mVW8tgGY_w

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai dreptate ...nu este Beethoven ...dar mie mi-a plăcut.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am recunoscut din prima că este frumoasă, așa că nu ai pentru ce să mă cerți. Și nu te supăra, dar "Fur Elise" este cu totul altceva, folosește armoniile specifice perioadei, dar și ale lui Beethoven. Cel puțin în opinia mea.

      Poza ta... Pentru că i-ai dat un titlu, văd cele două "scurgeri", venoasă și arterială (puse într-un paralelism), în secvențialitatea dată de un puls nu neapărat regulat.
      Neregularitatea mi se potrivește mie, mai ales când intru în fibrilație. :D
      Probabil că se pot găsimulte altele în interpretarea norilor aceia, sau înculorile lor, sau...

      Ștergere
  5. Nu, nu ...nu te cert :). Așa este ...Fur Elise este specială și o cam recunoști dacă ai ascultat, măcar odată Beethoven.

    Cam așa am gândit-o și eu ...un fel de EKG :) .Probabil că ...un pic de imaginație și norișori pot lua alt sens :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur că poți "descoperi" și alte forme. La cel din dreapta, aș putea găsi un chip în genul Pinochio, spre exemplu.

      Ștergere
  6. Ha:)...da, ar putea să fie un Pinochio:)
    Dacă caut prin cele “zece” clic-uri cu acești norișori cred că îl găsesc și pe Gepeto :)

    RăspundețiȘtergere