11 noiembrie 2018

Liniște...




7 comentarii:

  1. Întâi, îmi place melodia.
    Apoi, dar asta este pe primul loc, îmi place fotografia. Am așezat aici pentru că mai am de spus despre. Creanga din prim plan, pe centrul imaginii, m-a dus cu gândul la "călugăriță" insecta aceea ciudată care-și devorează masculul după împerechere. Îmi pare că-i seamănă ca aspect.
    Poate că nu, dar pe mine acolo m-a dus gândul.
    Să înțeleg că este un apus deasupra ghiolului, sau poate deasupra unui lac despre care eu nu știu?
    Cerul, care nu putea fi fără nori, săgețile avioanelor, care de data asta dau un anume farmec, plus încadrarea între crengile copacului, care crează o atmosferă bucolică(?), totul aducând frumusețe imaginii, aducând liniștea "de acasă". Parcă te văd șezând într-un hamac sau poate într-un fotoliu (posibil din răchită) și admirând apusul acesta superb.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mă bucur dacă a plăcut atât melodia cât și liniștea mea:).
    Răspunsul meu a necesitat un pic de documentare :)...nu am știut de această insectă. Privind-o așa ...aceea crenguță “aduce” un pic cu Călugărița :) .
    “Vinovat” pentru acest apus este lacul Tăbăcărie ...un loc special pentru mine !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dacă încerci să o vezi cu picioarele anterioare întinse pentru a prinde prada, atunci imaginea ta a surprins o astfel de insectă. :D
      Eu am văzut insecta filmată într-un documentar, de aceea am făcut imadiat legătura cu ea.

      Acum eu plec la documentare, căci trebuie să văd care si unde se află lacul "Tăbăcărie".

      Ștergere
  3. Dacă o privești așa ...da, seamănă :)
    Recunosc că, atunci când am “surprins” acest apus ...crenguța am “dus-o” spre o mână ce vrea să prindă cerul.

    Documentare plăcută :) ! Cred că ți-a place lacul “ meu “ ;).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O mână care vrea să prindă cerul,
      Și ca să-i afle, dac-o putea, misterul,
      Să prindă norul, să-l pună în fereastră,
      Să adumbrească și luna cea măiastră.

      M-am documentat, cumva superficial. Da, îmi place lacul "tău", cel dulce și "înmiresmat" cu apusuri. ;)

      Ștergere
  4. Ah :) cum de mi-a scăpat acest răspuns :)
    Frumoase versurile :)...mulțumesc !!
    Mă bucur că îți place lacul “meu “ :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Unul dintre inconvenientele acestei platforme, "blogspot", este că mai greu îți dai seama dacă ți s-a comentat, spre exemplu.
      Eu, ca să aflu dacă mi-ai răspuns la comentarii, mă "abonez" la următoarele comentarii prin e-mail. Este o găselniță cumva greoaie, care aglomerează căsuța de poștă electronică.

      Versurile, cum deja știi, inspirație de moment din poza și comentariul tău.

      Ștergere